Aktuális étkezési tájékoztató

Aktuális étlap

Az aktuális étlap a képre kattintva megtekinthető.

Étkezéssel kapcsolatos online ügyintézés - SchoolSystem

Étkezéssel kapcsolatos online ügyintézéshez kattintson a képre!

Kedves Szülők!

Az alábbiakban szeretnénk tájékoztatást nyújtani az intézményünkben bevezetésre kerülő étkezéssel kapcsolatos új eljárásrendről, az időszakokról és általánosságban a SchoolSystem (https://www.etkezesiszoftver.hu) szülői felület működésével kapcsolatban.

Időszakok, megrendelés/befizetés

A szeptemberi étkezést mindenkinek automatikusan megrendeljük, aki leadta az igénylő lapot, hogy milyen étkezéseket kér gyermeke számára. Szeptemberre egységesen A menü kerül megrendelésre. A megrendelésnél az elsődleges lemondásokat nem tudjuk figyelembe venni, tehát mindenkinek egész hónapot fog számlázni a rendszer. A lemondások természetesen általunk folyamatosan felrögzítésre kerülnek, amíg nem él a szülői felület, és automatikusan jóváírásra fog kerülni a következő havi megrendelésnél.

A szeptemberi rendelés/befizetés leadásával a rendszer mindenkinek egy emailt fog küldeni a fizetési kötelezettségről, amelyet még utalással tud teljesíteni, a fizetési határidő 2020.09.15. A közleménybe mindenki írja bele a gyermek nevét és az osztályt.

Ezzel egyidejűleg, kiküldésre kerül a szülők részére a belépési azonosítót is tartalmazó email. Az Osztályfőnökök mindenkit értesíteni fognak a felhasználói azonosítók kiküldésének időpontjáról, hogy tudják figyelni, mikor lehet számítani az emailre, kérjük a spam mappát is nézzék, majd meg.

Amennyiben nem érkezik meg az email, kérjük, hogy jelezzék felénk az etkezes@wudisuli.hu email címre. Mi ellenőrizni fogjuk a rendszerben jól lett e rögzítve az emailcím és újra küldjük az azonosítót. Akkor is jelezzenek felénk, ha másik email címet kérnek beállítani.

Az októberi étkezést már a szülőknek kell megrendelniük. Ki tudják majd választani az adott hónapra kért étkezések számát (reggeli, ebéd, uzsonna) és ebédnél A és B menü választására nyílik lehetőség, de az egész hónapra csak az egyik fajta menü választható. Az aktuális étlapok egy hónapra előre feltöltésre kerülnek a rendszerbe.

Az októberi étkezést 2020. szeptember 5-20. között tudják befizetni/megrendelni a szülők! A tervek szerint a szülői felületen közvetlen bankkártyás fizetés szeptember 15-től lesz elérhető, addig is az étkezés befizetés gomb megnyomása után a rendszer azonnal küldi az emailt a befizetési adatokról. Azok, akik ezt a határidőt elmulasztják a rendszertől figyelmeztető emailt fognak kapni. Amíg mindenki tökéletesen nem használja a rendszert (2 hónapig) lehetőséget biztosítunk arra, hogy további 5 napig nyitva álljon a rendszer a befizetésre.

Ezen „teszt” időszak alatt amennyiben valaki a papír alapon leadott étkezés nyilatkozat ellenére sem lépett be a rendszerbe és nem is mondta le az étkezést, annak a rendszer automatikusan megrendeli az étkezést, a fizetési határidő lejártával. Erről e-mailben értesítést fog kapni és tartozásként tartjuk nyilván felé a felmerült összeget a kifizetésig.

Fontos, hogy a tesztelési időnek kijelölt két hónap után, azaz 2020. november 1-től, nem kerül megrendelésre az étkezés a szülői befizetés hiányában, csak azt követő naptól amikortól a szülő teljesíti a rendszerben a befizetést!!!!

Fontos! Azoknak is meg kell rendelni online az étkezést, a „Étkezés befizetés” menüpont segítségével, akik a vonatkozó kedvezmények miatt ingyenesen vehetik igénybe azt. Ez esetben a rendszer 0-s fizetési értesítőt fog küldeni, de ez jelenti az étkezés megrendelését. Ezen kívül a lemondásokat is kérjük, hogy ugyan úgy jelentsék.

Novembertől az étkezési időszakok a következő hónapra, előző hónap 1-től 20-ig állnak majd nyitva, tehát november 1-20. között tudják véglegesíteni a decemberi megrendeléseket. A készülő új honlapon majd minden étkezéssel kapcsolatos információ elérhető lesz. 

Fizetés

A belépési azonosítót tartalmazó email mellékletét fogja képezni egy tájékoztató, amely leírja majd a szülői felület működését, ami egy könnyen kezelhető oldal lesz.

Röviden összefoglalva a szülői felületen a befizetés gombra kattintva akár előre is lehetőség lesz bizonyos napokat megjelölni lemondottként, amelyekről biztosan tudja, hogy nem kér rájuk étkezést. Amennyiben előre nem áll rendelkezésre ilyen információ, akkor az egész hónapot célszerű megrendelni.

Ameddig nem működik a bankkártyás fizetési mód, étkezés befizetéskor a rendszer emailt küld a pontos utalási adatokról, amit Önnek a saját banki felületéről kell elutalnia. Amint a bankkártyás fizetési rendszer üzemelni kezd, utána már csak az azonnali fizetési mód választható.

Fontos! Mindenkit kérünk, hogy utalásnál gyermekenként történjen a fizetés, ne vonják össze a testvérek részére teljesítendő összegeket, mert a rendszer így nem tudja személyekhez rendelni a befizetéseket. Ezen kívül kérjük, hogy a fizetési értesítőben megadott pontos összeg kerüljön elutalásra.

Lemondás

Az étkezési napok lemondására szintén a szülői felületen keresztül nyílik lehetőség.

A következő napi étkezés aznap reggel 08:30-ig mondható le.

A lemondások a következő havi fizetésnél jóváírásként fognak megjelenni. Ez alól a szeptemberi és az októberi hónap azért képez kivételt, mert itt az augusztusi befizetés elmaradásával egy hónapon belül két befizetést kérünk teljesíteni. Legkésőbb az októberben esedékes novemberi hónap fizetésénél már látható lesz a jóváírás.

Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tud belépni a szülői online felületre, a lemondásokat 9 óráig az etkezes@wudisuli.hu emailcímen is fogadjuk, és ez esetben mi rögzítjük. A rendszer indulásánál erre természetesen számítunk, de kérünk mindenkit, hogy a későbbiekben csak nagyon indokolt esetben vegyék igénybe ezt a módszert.

Számla kiállítása

A befizetésekről szóló számlákat minden szülő a saját online fiókjából tudja majd letölteni és kinyomtatni. E-mailben nem kerülnek kiküldésre, csak külön kérésre. A számlák alapesetben a gyermek nevére kerülnek kiállításra.

FONTOS! Aki külön cég nevére szeretné kérni a számla kiállítását (pl.: cafetéria elszámolás céljából), ezt külön jelezze felénk az etkezes@wudisuli.hu emailcímen, a cég adatainak (név, cím, adószám, otp-esetén egyedi azonosító) megadásával. Ezt csak mi tudjuk rögzíteni és módosítani a rendszerben.

Nem megfelelő összegű fizetési értesítő, kedvezmény hiánya, változása

A kedvezményeket nem tudják módosítani a szülői felületen, azokat mi kezeljük! Előfordulhat, hogy valamely kedvezmény nem megfelelően került rögzítésre és emiatt magasabb összegű befizetés kerül előírásra. Ez esetben ne utalják el a tévesnek vélt összeget, hanem írjanak emailt és amennyiben jogosnak találjuk, javítjuk a kedvezményt és új fizetési értesítőt küldünk.

Amennyiben mégis befizetésre kerülnek a hibás összegek, természetesen ha e-mailben jelzik felénk, javítás után a rendszer jóváírja a megfelelő összegeket.

Kérjük, hogy amennyiben valamely kedvezményre vonatkozó jogosultság változik azt minél előbb, de legkésőbb 15 napon belül bejelenteni szíveskedjenek a már ismertetett e-mailcímen.

Amennyiben a rendszer használatával kapcsolatban bármilyen kérdés merülne fel, az
etkezes@wudisuli.hu emailcímen vagy a 06-20-327-58-58 –as telefonszámon tudják jelezni felénk.

 

Cserép-Tóth Krisztina | Gazdasági vezető

Budakeszi, 2020. augusztus 31.

Étkezéssel kapcsolatos online ügyintézés - SchoolSystem

Étkezéssel kapcsolatos online ügyintézéshez kattintson a képre!